Wniosek o wydanie Pruszkowskiej Karty Mieszkańca

Status Pruszkowskiej Karty Mieszkańca, wydawany jest na wniosek i stanowi potwierdzenie przysługujących w programie pn.  zniżek, ulg, preferencji i uprawnień.

W celu złożenia wniosku drogą elektroniczną należy wprowadzić niezbędne dane korzystając z linku poniżej.

https://pruszkow.informica.pl/

Do wniosku należy dołączyć skan pierwszej strony PIT-u potwierdzającego zamieszkiwanie na terenie miasta Pruszkowa, oraz  rozliczanie się z podatku dochodowego w Urzędzie Skarbowym w Pruszkowie.

Uwaga! Żeby złożyć wniosek należy wprowadzić swój adres e-mail w celu potwierdzenia złożenia wniosku. Nie można wykorzystać dwa razy tego samego adresu e-mail.

Kartę Mieszkańca Pruszkowa złożoną drogą elektroniczną można odebrać już następnego dnia po złożeniu wniosku w Urzędzie Miasta Pruszkowa, lub na Pływalni Kapry.

 

Artykuł Wniosek o wydanie Pruszkowskiej Karty Mieszkańca pochodzi z serwisu Pruszków.



Wniosek o wydanie Pruszkowskiej Karty Mieszkańca
Aktualności Pruszkowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *