Zaprzestanie bezpośredniej obsługi klienta w Centrum Obsługi Podatnika

SZANOWNI PAŃSTWO

W ZWIĄZKU Z WPROWADZENIEM PRZEZ RZĄD STANU ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO W TROSCE O PAŃSTWA ZDROWIE, ZOSTAŁA PODJĘTA DECYZJA O ZAPRZESTANIU BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI KLIENTÓW

W CENTRUM OBSŁUGI PODATNIKA

 W CELU UŁATWIENIA KONTAKTU Z NAMI ZOSTAŁY URUCHOMIONE DODATKOWE NUMERY TELEFONÓW:

  1. 519 066 098
  2. 514 603 566
  3. 509 647 711
  4. 22 325 91 41
  5. 22 325 91 42
  6. 22 443 99 91

PRZYPOMINAMY, ŻE WSZELKĄ KORESPONDENCJĘ MOGĄ PAŃSTWO PRZESYŁAĆ PRZEZ E-PUAP. ZACHĘCAMY TAKŻE DO KONTAKTU Z NAMI POCZTĄ ELEKTRONICZĄ : Sekretariat.COP@um.warszawa.pl

Formularze podatkowe oraz informacje dostępne są na stronach Urzędu m.st. Warszawy:

bip.warszawa.pl

warszawa19115.pl

 Jednocześnie informujemy, że w związku z wprowadzonymi ograniczeniami decyzje ustalające wysokość podatku od nieruchomości na 2020 rok będą wydawane sukcesywnie, w miarę możliwości ich realizacji. Podatnik zobowiązany jest do zapłaty raty podatku w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji. 

 W doręczonej decyzji znajdą się wszystkie informacje dotyczące:

  1. wysokości zobowiązania podatkowego
  2. terminu zapłaty raty podatku
  3. nowego indywidualnego numeru rachunku bankowego

 

Jednocześnie informujemy, że decyzje podatkowe zostaną wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

W związku z wystąpieniem sytuacji kryzysowej, w przypadku gdy podatnik po otrzymaniu decyzji nie będzie w stanie uregulować podatku może złożyć wniosek o odroczenie terminu płatności podatku lub rozłożenie płatności na dogodne raty.



Zaprzestanie bezpośredniej obsługi klienta w Centrum Obsługi Podatnika
Aktualności Wilanów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *