Zasady funkcjonowania Urzędu Dzielnicy

 

Aktualnie w Urzędzie Dzielnicy Wilanów załatwisz wszystkie sprawy po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie lub poprzez system rezerwacji na stronie: www.rezerwacje.um.warszawa.pl 

 Wizyty umawia się telefonicznie, dzwoniąc na podane poniżej numery telefonów:

– w zakresie ewidencji działalności gospodarczej – 22 44 34 937

– w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych – 22 44 35 085

– w zakresie rejestracji pojazdów – 22 44 35 092

– w zakresie praw jazdy – 22 44 35 088

– w zakresie podatków – 22 44 34 977

– w zakresie świadczeń rodzinnych – 22 44 34 956

– w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział Obsługi Mieszkańców – 22 44 35 069

 



Zasady funkcjonowania Urzędu Dzielnicy
Aktualności Wilanów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *