Koncert Wielkopiątkowy (14.04)

14
kwietnia 2017 rokugodzina:
19:00miejsce:
Muzeum Starożytnego Hutnictwa Mazowieckiego, Plac Jana Pawła II nr
2,  Pruszkóworganizator:
Muzeum Starożytnego Hutnictwa Mazowieckiego w Pruszkowie,tel.:
22 758 72 66,www.mshm.plMuzeum
Starożytnego Hutnictwa Mazowieckiego im. Stefana Woydy w Pruszkowie
pragnie powiadomić, że wielkimi krokami zbliża się Koncert
Wielkopiątkowy. Z okazji Świąt Wielkanocnych przeniosą nas w
świat zadumy niezwykli artyści: Justyna Reczeniedi – sopran,
Tomasz Warmijak – tenor oraz zespół Con Passione (Jerzy
Cembrzyński – kontrabas, aranżacje, Kamila Szalińska-Bałwas
– skrzypce, Michał Pindakiewicz – gitara).Muzeum
zaprasza na koncert dnia 14 kwietnia o godzinie 19:00. Zachęcamy
do skorzystania z oferty promocyjnej. Szczegóły tutaj: (kliknij).Artyści
wprowadzą nas w klimat Wielkiego Piątku poprzez następujące polskie
pieśni pasyjne:Bóg wszechmogący, Ociec nasz Niebieski:Pieśń o narodzeniu i
umęczeniu Pańskim muzyka -Anonim, XVI w. – tekst wg. Kancjonału
Piotra Artomiusza (1601).Jezusa Judasz przedał za pieniądze nędzne:(Żołtarz Jezusów)
– muzyka i tekst – Ładyslaw z Gielniowa XV w.Ach, nam nędznym grzesznym nasze grzeszenie, które nam od matki
jest przyrodzone: Szymon Korfey „Duchowne piesnie” 1586 r.Wszyscy mieszkańcy dworu niebieskiego lejcie łzy gorzkie, płaczcie
Króla swego:Anonim, XVI w. – Tekst – rękopis klarysek
gnieźnieńskich ok. 1600 r.Wspominając Boże słowa, iż Pan Chrystus jest najwyższa
głowa:Anonim, Należy do zbioru Pieśni postnych starożytnych z
1607 r.O duszo wszelka nabożna ku miłemu Bogu skłonna:Anonim,
Należy do zbioru Pieśni postnych starożytnych z 1607 r.O Jezu jakoś ciężko skatowany:Anonim XVI w. – wg. rękopisu
klarysek gnieźnieńskich z ok. 1600 r.Jezus Chrystus, Bóg Człowiek, mądrość ojca swego:muzyka –
Anonim, XV/XVI w. Tekst – Kancjonał Walentego z Brzozowa 1554 –
najstarsza znana polska pieśń pasyjna. Jest przekładem popularnych
w późnośredniowiecznej Europie Godzinek o Męce Pańskiej.Zachęcamy
do zapoznania się z sylwetkami naszych artystów:Justyna
Reczeniedi – sopranŚpiewaczka
(sopran), skrzypaczka, polonistka, doktor sztuk muzycznych w
dziedzinie wokalistyki (Akademia Muzyczna w Bydgoszczy). Absolwentka
Akademii Muzycznejw
Warszawie w klasie śpiewu Zdzisławy Donat (dyplom z wyróżnieniem)
oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Polonistyki); wcześniej
była ostatnią uczennicą wielkiej śpiewaczki Bogny Sokorskiej.
Laureatka konkursów wokalnych w Polsce, Austrii i
we Włoszech, od 2004 roku – solistka Warszawskiej Opery
Kameralnej. Nagrała jedenaście płyt, w tym sześć z zespołem Con
Passione, z tenorem Krystianem Adamem Krzeszowiakiem – płytę
Co-Opera, a z udziałem innych artystów: Anna. Pamięci Anny German
oraz Pamięci Bogny i Jerzego Sokorskich. Występowała m.in.: na
scenie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, Opery na
Zamku w Szczecinie, Łotewskiej Opery Narodowej w Rydze, Teatru
Muzycznego w Poznaniu. Współpracuje z filharmoniami i estradami
koncertowymi w Polsce i za granicą (Austria, Grecja, Hiszpania,
Japonia, Kanada, Litwa, Łotwa, Liban, Niemcy, Węgry). Jest autorką
biografii „Bogna Sokorska. Życie i kariera Słowika Warszawy.
Wspomnienie oraz monografii wybitnego tenora” Stanisława
Gruszczyńskiego.  Ważniejsze role Justyny Reczeniedi to: Gilda
w „Rigoletto” i Violetta Valery w „Traviacie” Verdiego,
Despina i Fiordiligi w „Cosi fan tutte” Mozarta, Eugenia w „Il
filosofo di Campagna” Galuppiego, Basia w „Krakowiakach i
góralach” Kurpińskiego, Adela w „Zemście nietoperza”,
Cherubin w „Weselu Figara”. Do ostatnich osiągnięć artystki
należy prawykonanie i nagranie „Liryk miłosnych” prof. Szymona
Kawalla (z pianistą Grzegorzem Gorczycą). W 2016  r. wydała
także kolejny album „Pieśni Fryderyka Chopina” (z udziałem
barytona Marcina Bronikowskiego).Tomasz
Warmijak – tenorAbsolwent
Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Gdańsku w klasie
śpiewu solowego Stanisława Daniela Kotlińskiego. Umiejętności
wokalne i interpretacyjne doskonalił jako uczestnik kursów
mistrzowskich prowadzonych przez światowej sławy śpiewaków,
takich jak: Richard Cross, Paul Esswood, Salvatore Fisichella,
Ryszard Karczykowski, Rolando Panerai, Jadwiga Rappé i Katia
Ricciarelli. Tomasz Warmijak jest artystą obdarzonym głosem o
pięknej, szlachetnej barwie, który w połączeniu ze szczególną
muzykalnością i wrażliwością oraz świetnie opanowaną techniką,
pozwala śpiewakowi odnaleźć się w szerokim repertuarze oratoryjno
– kantatowym, pieśniarskim i
operowym. Jako solista i kameralista koncertuje w kraju i za granicą
(Niemcy, Turcja, Rosja, Izrael), regularnie prezentuje się też w
koncertach oratoryjnych i nagraniachz
udziałem Chóru Filharmonii Narodowej, w którym pracuje od 2006
roku. Działalność koncertowa zaowocowała współpracą z takimi
dyrygentami, jak: Łukasz Borowicz, Jakub Burzyński, Jacek Kaspszyk,
Andres Mustonen, John Nelson, Krzysztof Penderecki, Marek Pijarowski,
Victor Pablo Pérez, Helmuth Rilling, Antoni Wit, Tadeusz
Wojciechowski, Henryk Wojnarowski, a także z cenionymi zespołami,
jak: Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Narodowej, NOSPR, Sinfonia
Varsovia, Polska Orkiestra Radiowa, Orkiestra Symfoniczna Filharmonii
Poznańskiej, Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus, zespół muzyki
dawnej La Tempesta. Ponadto od 10 lat realizuje swoje pasje jako
kierownik muzyczny i
wokalista zespołu Voice Band.Con
PassioneZespół
Con Passione, koncertujący obecnie na terenie całego kraju (występy
również w
Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego i
Filharmonii Narodowej w
Warszawie), został założony przez Jerzego Cembrzyńskiego w roku
2001- pierwotnie jako trio, później, ze względu na potrzeby nowych
projektów,  jego skład stopniowo powiększał się. Ze
śpiewaczką Justyną Reczeniedi nagrał sześć płyt: Tam mnie
znajdziesz, Najpiękniejsze arie operowe, Szczęśliwi, Pomiędzy
światem a nami (z poezją ks. Jana Twardowskiego i z udziałem
Jerzego Zelnika), Święta z kolędą (z udziałem Krystiana Adama
Krzeszowiaka, Aliny Mleczko i Ars Chori) oraz Treny – jako
ostatnią.Jerzy
Cembrzycki – kontrabas, aranżacjeOd
36 lat pracuje w Orkiestrze Filharmonii Narodowej (obecnie jako
solista grupy kontrabasów), a ponadto prowadzi różnorodną
działalność artystyczną. Swoje muzyczne fascynacje, w tym także
kompozytorskie, realizuje w założonym przez siebie w 2001 roku
zespole Con Passione. Napisał muzykę do poezji ks. Jana
Twardowskiego, Ernesta Brylla, Federica Garcii Lorki, Marii
Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej i in. Jest też autorem hymnu Papież
Słowiański (do wiersza Juliusza Słowackiego Pośród niesnasków
Pan Bóg uderza…), skomponowanego z okazji kanonizacji Papieża
Jana Pawła II. Za swoją działalność artystyczną otrzymał
odznakę Zasłużony Działacz Kultury oraz Srebrny Krzyż Zasługi.
Jest też – jako solista Orkiestry FN – laureatem nagrody
fonograficznej Grammy, przyznanej za nagranie dzieł Krzysztofa
Pendereckiego (2013).Kamila
Szalińska-BałwasUkończyła
Akademię Muzyczną im. Fr. Chopina w Warszawie w klasie prof.
Marii Słubickiej-Podejko oraz Studia Podyplomowe w klasie prof.
Julii Jakimowicz-Jakowicz. Koncertuje jako solistka i
kameralistka. Wraz z zespołami kameralnymi i
teatralnymi odwiedziła prawie wszystkie kraje Europy oraz wiele
miast na świecie. Nagrywała dla radia i telewizji. Doskonaliła
swoje umiejętności na wielu Kursach Muzycznych u tak znanych
profesorów jak Piotr Janowski, Tadeusz Gadzina czy Edward Zienkowski
(Wiedeń). Jest współzalożycielką Kwartetu Obsession, z
którym koncertuje w
kraju i za granicą.Wraz z Triem „Con Passione” i Solistką
Justyną Reczeniedi nagrała sześć płyt z różnymi gatunkami
muzyki. Pracuje w Polskiej Orkiestrze Radiowej.Michał
Pindakiewicz – gitaraGitarzysta
 klasyczny o wszechstronnych zainteresowaniach muzycznych,
absolwent Akademii Muzycznej w Warszawie i laureat międzynarodowych
konkursów gitarowych. Współpracował z m. in.: Filharmonią
Narodową i Teatrem  Wielkim w Warszawie, koncertował na wielu
scenach w Polsce oraz m. in. w Czechach, Niemczech, Hiszpanii i
Meksyku.  Występował z różnymi zespołami oraz muzykami
klasycznymi, jazzowymi i
folkowymi.


Koncert Wielkopiątkowy (14.04)
Aktualności Pruszkowa

Firmy z Warszawy

  • Malowanie oraz czyszczenie elewacji to kluczowe zabiegi renowacyjne, które pozwalają zachować estetykę budynku, zwiększyć jego wartość oraz ochronić ściany przed destrukcyjnym działaniem czynników atmosferycznych. W Warszawie, gdzie zanieczyszczenie powietrza, smog i intensywny ruch uliczny mają wpływ na szybkie zabrudzenia fasad, tego typu prace zyskują szczególne znaczenie. W 2025 roku ceny zarówno za malowanie, jak i czyszczenie elewacji w stolicy kształtują się na nieco wyższym poziomie niż w mniejszych miastach, co należy uwzględnić przy planowaniu inwestycji. Koszt malowania elewacji w Warszawie https://www.alpinisci.com.pl/uslugi/malowanie-elewacji-warszawa/ to obecnie średnio 44 zł brutto za metr kwadratowy fasady. Stawka ta uwzględnia podstawową usługę malowania wałkiem lub pędzlem bez wstępnego czyszczenia ścian. Jeśli zdecydujemy się na kompleksową usługę, która obejmuje również mycie, gruntowanie i dwukrotne malowanie, cena wzrasta do minimum 52 zł/m². W praktyce koszt odświeżenia typowego domu jednorodzinnego o powierzchni ścian 200 m² to wydatek rzędu 8–11 tysięcy złotych, zależnie od wybranej firmy, zakresu prac oraz jakości materiałów. Warto również pamiętać, że malowanie nowych budynków, gdzie nie wymaga się gruntownego czyszczenia, może być wycenione niżej – od 32 do 46 zł/m² w zależności od stawki i technologii wykonania. Najtańszą metodą jest malowanie natryskowe, które można zlecić za 10–20 zł/m², szczególnie przy dużych powierzchniach i prostych bryłach budynków.​ Kluczowym czynnikiem zwiększającym cenę malowania jest rodzaj powłoki ochronnej – farby silikonowe czy polikrzemianowe są nawet kilkukrotnie droższe niż typowe farby akrylowe. Ceny materiałów wynoszą od 12 do 50 zł za litr, zależnie od specyfikacji produktu, a przy szacowaniu całkowitego kosztu należy uwzględnić dwie warstwy malowania oraz niezbędne akcesoria jak grunty czy środki ochrony. Wydajność farb i ich chłonność przez podłoże również istotnie wpływa na finalne wydatki związane z realizacją. Mycie elewacji w Warszawie to proces wymagający odpowiednich środków chemicznych i sprzętu. Podstawowe czyszczenie ścian mineralnych profesjonalną myjką ciśnieniową kosztuje od 23,40 do 26,90 zł brutto za metr kwadratowy. W przypadku elewacji kamiennych i betonowych usuwanie typowych zabrudzeń atmosferycznych wynosi około 26,90 zł/m², a za usuwanie zanieczyszczeń biologicznych jak pleśń, grzyby czy mech należy zapłacić już 39–44 zł/m². Najwięcej kosztuje usuwanie uporczywych zabrudzeń chemicznych, takich jak plamy olejowe czy graffiti – tu stawki wynoszą od 41,60 do 46,60 zł/m², gdyż prace wymagają specjalistycznych preparatów oraz wyższych kwalifikacji. Warto nadmienić, że przy większych powierzchniach usługodawcy są skłonni do negocjacji ceny.​ Cennik usług czyszczenia i malowania elewacji nie obejmuje tylko kosztów robocizny – znaczenie mają również materiały, rusztowania, dojazd ekipy oraz ubezpieczenie prac na wysokości. Rzetelna wycena powinna uwzględniać stopień zabrudzenia powierzchni, rodzaj elewacji (mineralna, akrylowa, silikatowa), skomplikowanie bryły budynku, a także konieczność specjalnych zabiegów takich jak odgrzybianie, naprawa pęknięć czy ochrona elementów dekoracyjnych. Dokładny koszt realizacji jest zawsze indywidualny – firmy podchodzą do wycen w sposób elastyczny, a klient posiada możliwość negocjacji oraz wyboru różnych wariantów materiałowych. Wzrost cen w Warszawie względem innych miast związany jest z wyższymi kosztami pracy, ale także presją jakościową widoczną w regionach o intensywnej zabudowie i dużej konkurencji firm budowlanych. Oszczędności rzadko okazują się opłacalne, gdyż tańsze ekipy mogą stosować mniej wytrzymałe środki, co w dłuższej perspektywie prowadzi do szybszej potrzeby ponownego czyszczenia lub malowania fasady. Właściwy dobór technologii, materiałów oraz sprawdzonego wykonawcy daje gwarancję estetycznego efektu i wydłużonego okresu trwałości elewacji. Inwestycja w malowanie i czyszczenie fasady w Warszawie https://www.alpinisci.com.pl/uslugi/mycie-i-czyszczenie-elewacji/ to wydatek uzasadniony ekonomicznie – wpływa nie tylko na wygląd, lecz także na ochronę ścian oraz wartość nieruchomości. Znajomość aktualnych cen, rodzajów usług i materiałów pozwala dokonać świadomego wyboru firmy, która zapewni nie tylko konkurencyjną stawkę, ale przede wszystkim satysfakcjonującą jakość wykonania. Grupa Alpiniści sp. z o.o. oferuje profesjonalne prace wysokościowe https://www.alpinisci.com.pl/

  • Firma ZATORSKI to polski producent i dostawca specjalistycznych elementów z tworzyw konstrukcyjnych, który powstał w 2006 roku. Firma oferuje komponenty skrawane wykonane z nowoczesnych tworzyw sztucznych, a jej usługi obejmują także obróbkę skrawaniem CNC i usługi skanowania 2D/3D. Wśród jej klientów znajdują się przedsiębiorstwa z branż spożywczej, farmaceutycznej i maszynowej. Działalność: Dostarcza półfabrykaty i gotowe komponenty (płyty, pręty, tuleje itp.) z tworzyw konstrukcyjnych, w tym PA6, POM, PET, PTFE. Technologia: Wykorzystuje nowoczesne technologie, takie jak frezarki CNC do obróbki skrawaniem, a także skanowanie 2D i 3D do precyzyjnych pomiarów. Branże: Obsługuje różne sektory przemysłu, w tym spożywczy, farmaceutyczny, chemiczny, maszynowy i transportowy. Usługi: Oprócz produkcji oferuje również usługi pomiarowe i skanowania, które pozwalają na dokładne odwzorowanie skomplikowanych kształtów. Frezowanie CNC https://zatorski.pl/frezowanie-cnc/ Usługi CNC https://zatorski.pl/ Toczenie CNC https://zatorski.pl/toczenie-cnc/ Lokalizacja: Firma ma swoją siedzibę w Sochaczewie.

  • Właściwa konserwacja samochodu to nie tylko regularna wymiana oleju silnikowego czy sezonowa zmiana opon. To również szereg zabiegów, które często są pomijane przez kierowców, a które mają kluczowe znaczenie dla długowieczności pojazdu i bezpieczeństwa jazdy. Wśród najważniejszych, choć często niedocenianych usług motoryzacyjnych, znajdują się dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów oraz profesjonalne zabezpieczenie antykorozyjne podwozia. Oba te zabiegi, wykonywane regularnie i zgodnie z zaleceniami producentów, mogą znacząco wydłużyć żywotność kluczowych elementów pojazdu i zaoszczędzić właścicielom sporych wydatków na kosztowne naprawy. Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów to procedura, która w ostatnich latach zyskuje coraz większą popularność wśród świadomych kierowców i profesjonalnych warsztatów. W przeciwieństwie do tradycyjnej, grawitacyjnej metody wymiany, która polega na prostym откручeniu korka spustowego i pozwoleniu olejowi spłynąć pod wpływem grawitacji, metoda dynamiczna wykorzystuje specjalistyczne urządzenie podłączane do układu chłodzenia skrzyni biegów. Dzięki temu możliwa jest wymiana praktycznie całej objętości oleju znajdującego się w skrzyni, a nie tylko tej części, która naturalnie wypływa podczas grawitacyjnej wymiany. Różnica w skuteczności obu metod jest znacząca. Podczas tradycyjnej wymiany udaje się usunąć jedynie około czterdziestu do sześćdziesięciu procent starego oleju, podczas gdy dynamiczna wymiana pozwala na usunięcie nawet dziewięćdziesięciu procent zużytego płynu. Stary olej, który pozostaje w skrzyni po grawitacyjnej wymianie, miesza się z nowym, znacząco obniżając jego właściwości i skracając interwały serwisowe. W przypadku wymiany dynamicznej, dzięki przepłukaniu całego układu, nowy olej od pierwszych kilometrów może w pełni spełniać swoją funkcję, chroniąc precyzyjne elementy skrzyni przed zużyciem. Procedura dynamicznej wymiany oleju przebiega następująco: specjalne urządzenie podłączane jest do przewodów chłodnicy oleju skrzyni biegów, następnie silnik zostaje uruchomiony, a skrzynia pracuje w trybie pozwalającym na cyrkulację oleju. Urządzenie jednocześnie pobiera stary olej i wtłacza nowy, monitorując proces na bieżąco. Cały zabieg trwa zazwyczaj od trzydziestu do sześćdziesięciu minut, w zależności od typu skrzyni i pojemności oleju. Istotne jest, aby wymiana była przeprowadzona przez doświadczonych mechaników, którzy dopilnują właściwych parametrów temperatury oleju oraz ciśnienia w systemie. Korzyści płynące z dynamicznej wymiany oleju w skrzyni biegów są liczne i wymierne. Przede wszystkim znacząco wydłuża się żywotność samej skrzyni, która jest jednym z najdroższych elementów pojazdu w naprawie. Świeży olej o odpowiednich parametrach lepiej smaruje współpracujące ze sobą elementy, redukuje tarcie i odprowadza ciepło, co przekłada się na płynniejszą pracę skrzyni i bardziej komfortową jazdę. Kierowcy często zauważają, że po wymianie zmiany biegów stają się delikatniejsze, eliminują się szarpnięcia czy opóźnienia w reakcji skrzyni automatycznej. Co więcej, odpowiednio konserwowana skrzynia zużywa mniej paliwa, ponieważ wszystkie jej elementy współpracują ze sobą z minimalnym oporem. Drugim, równie istotnym zabiegiem konserwacyjnym jest zabezpieczenie antykorozyjne podwozia samochodu. Korozja to jeden z głównych wrogów każdego pojazdu, szczególnie w polskich warunkach klimatycznych, gdzie samochody narażone są na działanie soli drogowej przez kilka miesięcy w roku, a także na wilgoć, błoto i zmienne temperatury. Rdza atakuje przede wszystkim podwozie, które jest bezpośrednio narażone na kontakt z agresywnymi substancjami rozrzucanymi na drogach.Profesjonalne zabezpieczenie antykorozyjne to proces wieloetapowy, który wymaga odpowiedniego przygotowania i zastosowania specjalistycznych środków. Pierwszym krokiem jest dokładne umycie i oczyszczenie podwozia z wszelkich zanieczyszczeń, błota, piasku oraz resztek soli. Następnie podwozie musi zostać całkowicie wysuszone, ponieważ nakładanie preparatów ochronnych na mokrą powierzchnię nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. W kolejnym etapie mechanicy dokładnie sprawdzają stan techniczny podwozia, identyfikując miejsca szczególnie narażone na korozję oraz te, w których proces rdzy już się rozpoczął. W zależności od stanu podwozia i oczekiwań klienta, stosuje się różne typy preparatów antykorozyjnych. Najpopularniejsze to środki na bazie wosku, które tworzą elastyczną, trwałą powłokę ochronną. Są one szczególnie skuteczne w zabezpieczeniu ukrytych jam, progów oraz innych trudno dostępnych miejsc, gdzie gromadzi się wilgoć. Inne popularne preparaty to środki oleiste, które głęboko penetrują strukturę metalu i wypierają wilgoć. Nowoczesne preparaty często łączą zalety obu technologii, oferując kompleksową ochronę na wiele sezonów. Zabezpieczenie antykorozyjne warto wykonywać regularnie, najlepiej co dwa do trzech lat, lub częściej w przypadku intensywnej eksploatacji pojazdu. Szczególnie polecane jest to osobom, które mieszkają w rejonach nadmorskich, gdzie powietrze nasycone jest solą, oraz kierowcom pokonującym duże dystanse w okresie zimowym. Koszt profesjonalnego zabezpieczenia jest stosunkowo niewielki w porównaniu z wydatkami, jakie może wygenerować naprawa przerdzewiałego podwozia czy wymiana skorodowanych elementów konstrukcyjnych. Zarówno dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów https://autoservice-grabowiecki.pl/oferta/dynamiczna-wymiana-oleju-w-automatycznej-skrzyni-biegow/, jak i zabezpieczenie antykorozyjne podwozia https://autoservice-grabowiecki.pl/oferta/zabezpieczanie-antykorozyjne/ to inwestycje, które zwracają się wielokrotnie poprzez wydłużenie żywotności pojazdu, utrzymanie jego wartości rynkowej oraz zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Świadomi właściciele samochodów coraz częściej decydują się na te zabiegi, traktując je jako nieodzowny element kompleksowej dbałości o swój pojazd. Zaufany warsztat samochodowy https://autoservice-grabowiecki.pl/

  • Niepubliczne przedszkole w Warszawie (Włochy, Ursus) jest prywatną placówką oświatowo-wychowawczą wpisaną do rejestru w Biurze Edukacji miasta st. Warszawy, realizującą nową Podstawę Programową określoną przez MEN. Przedszkole znajduje się w pobliżu dzielnic Włochy i Ursus. Prywatne przedszkole w Warszawie PICCOLO to miejsce stworzone dla małego dziecka, w którym czuje się ono bezpiecznie, z radością poznaje świat i zawiera pierwsze przyjaźnie. Przedszkole jest czynne od poniedziałku do piątku, przez cały rok kalendarzowy z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 7:00-18:00. Przedszkole Piccolo znajduje się w Warszawie dzielnice Włochy, Ursus https://www.piccolo.waw.pl/ Przedszkole zapewnia: Profesjonalną kadrę pedagogiczną pełną troski i oddania, która w szczególności dba o to aby dzieci czuły się w naszym przedszkolu bezpiecznie i radośnie. Kadra pedagogiczna ciągle doskonali swoje umiejętności. Jest innowacyjna i twórcza. Rodzice są sprzymierzeńcami i sojusznikami w organizacji procesu wychowawczo-dydaktycznego. Codziennie 4 posiłki : smaczne, urozmaicone i świeże. Bogatą ofertę zajęć Realizację nowatorskich metod wychowawczo-dydaktycznych Opiekę specjalistów (logopeda, psycholog) Codzienne wyjście na świeże powietrze – hartowanie młodych organizmów Organizowanie imprez okolicznościowych (Dzień pieczonego ziemniaka, pasowanie na przedszkolaka, urodziny, itp.) Zapraszamy do naszego przedszkola dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych i terapeutycznych w wieku od 2,5 lat do 6 lat, które posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.. Przedszkole dla dzieci z autyzmem https://www.piccolo.waw.pl/przedszkole-dla-dzieci-niepelnosprawnych

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *