Zmiany sposobu pracy w Urzędzie Miasta Pruszkowa, POM, USC

Szanowni Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa Rodzin, kierując się dobrem zarówno interesantów, jak i urzędników oraz w w związku z koniecznością dostosowania sposobu pracy w Urzędzie Miasta Pruszkowa  do zapisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2021 r. poz. 861 z. późn. zm.) Prezydent Miasta Pruszkowa Paweł Makuch wprowadza do odwołania zmiany w funkcjonowaniu Urzędu.

24 stycznia 2022 Prezydent Miasta Pruszkowa Paweł Makuch wydał zarządzenie nr 20/2022 w sprawie zmiany sposobu pracy oraz wprowadzenia pracy wewnętrznej (bez obsługi interesantów) w Urzędzie Miasta Pruszkowa. Urząd Miasta w Pruszkowie do odwołania wykonywać będzie zadania w sposób ograniczający bezpośrednią obsługę interesantów do niezbędnego minimum.

Budynek Urzędu Miasta Pruszkowa przy ul. Kraszewskiego 14/16 w Pruszkowie.

W budynku Urzędu Miasta będą otwarte dwa wejścia – główne od ul. Kraszewskiego oraz od strony parkingu (z podjazdem dla osób niepełnosprawnych). Obsługa interesantów będzie odbywała się wyłącznie na parterze, pozostała cześć budynku nie będzie dostępna dla interesantów.

Do odwołania Urząd Miasta Pruszkowa nie będzie prowadził bezpośredniej obsługi mieszkańców z wyjątkiem spraw związanych z:

  • ewidencją ludności i dowodów osobistych;
  • rejestracją stanu cywilnego;
  • świadczeniem usług komunalnych;
  • budownictwem oraz planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym, w tym dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2021, poz.741 i 784 ze zm.);
  • ochroną środowiska, w tym dotyczących decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dn. 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021, poz.2373 ze zm.);
  • decyzjami zezwalającymi na usunięcie drzew lub krzewów wydawanymi na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2021 r. poz. 1098).

Kasa w Urzędzie Miasta będzie otwarta w godzinach pracy urzędu z możliwością dokonywania płatności gotówkowych oraz bezgotówkowych. Przypominamy również o możliwości dokonania opłat za czynności administracyjne za pomocą szybkich płatności przez internet. Płatności on-line znajdziecie Państwo pod linkiem.

Kontakt z Urzędem Miasta Pruszkowa odbywa się przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.

W celu usprawnienia kontaktu z urzędnikami uruchomiona została dodatkowa infolinia dla interesantów pod numerem telefonu 539 952 714, czynna w godzinach pracy urzędu.

Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:
Adres :
J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków
(22) 735 88 88
(22) 758 66 50
email: um@miasto.pruszkow.pl

Urząd Miasta Pruszkowa pracuje w niezmienionym harmonogramie:
poniedziałek od 8.00 do 18.00
wtorek od 8.00 do 16.00
środa od 8.00 do 16.00
czwartek od 8.00 do 16.00
piątek od 8.00 do 14.00

Struktura organizacyjna Urzędu Miasta Pruszkowa oraz numery telefonów stacjonarnych do poszczególnych komórek organizacyjnych dostępne są pod linkiem. 

Formularze kontaktowe znajdują się poniżej:

Zadaj pytanie Prezydentowi
Zadaj pytanie Zastępcom Prezydentura
Zadaj pytanie Naczelnikom Wydziałów

Więcej o możliwościach e-urzędu znajdziecie Państwo na stronie.

Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu będzie możliwy:
– jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
– wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

Punkt Obsługi Mieszkańców przy ul. Sienkiewicza 2 w Pruszkowie.

Punkt Obsługi Mieszkańca przy ul. Sienkiewicza 2 w Pruszkowie będzie zamknięty.

Budynek Urzędu Stanu Cywilnego przy pl. JP II 1 w Pruszkowie.

W budynku Urzędu Stanu Cywilnego interesanci przyjmowani będą z zachowaniem obostrzeń sanitarnych, tylko w sprawach wymagających osobistego zgłoszenia się, dotyczących rejestracji urodzeń oraz zgonów. W pozostałych sprawach pilnych wymagany jest kontakt telefoniczny lub elektroniczny.

W trakcie wizyty w Urzędzie Miasta oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego, interesanci zobowiązani są do:

  • przestrzegania nakazu zakrywania ust i nosa,
  • dezynfekcji rąk,
  • zachowania odpowiedniego dystansu oraz limitu ilości osób w pomieszczeniach.

O wszelkich zmianach będziecie Państwo informowani za pośrednictwem strony internetowej www.pruszkow.pl oraz  oficjalnego profilu miasta na Facebooku.



Zmiany sposobu pracy w Urzędzie Miasta Pruszkowa, POM, USC
Aktualności Pruszkowa

Firmy z Warszawy

  • Niepubliczne przedszkole w Warszawie (Włochy, Ursus) jest prywatną placówką oświatowo-wychowawczą wpisaną do rejestru w Biurze Edukacji miasta st. Warszawy, realizującą nową Podstawę Programową określoną przez MEN. Przedszkole znajduje się w pobliżu dzielnic Włochy i Ursus. Prywatne przedszkole w Warszawie PICCOLO to miejsce stworzone dla małego dziecka, w którym czuje się ono bezpiecznie, z radością poznaje świat i zawiera pierwsze przyjaźnie. Przedszkole jest czynne od poniedziałku do piątku, przez cały rok kalendarzowy z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 7:00-18:00. Przedszkole Piccolo znajduje się w Warszawie dzielnice Włochy, Ursus https://www.piccolo.waw.pl/ Przedszkole zapewnia: Profesjonalną kadrę pedagogiczną pełną troski i oddania, która w szczególności dba o to aby dzieci czuły się w naszym przedszkolu bezpiecznie i radośnie. Kadra pedagogiczna ciągle doskonali swoje umiejętności. Jest innowacyjna i twórcza. Rodzice są sprzymierzeńcami i sojusznikami w organizacji procesu wychowawczo-dydaktycznego. Codziennie 4 posiłki : smaczne, urozmaicone i świeże. Bogatą ofertę zajęć Realizację nowatorskich metod wychowawczo-dydaktycznych Opiekę specjalistów (logopeda, psycholog) Codzienne wyjście na świeże powietrze – hartowanie młodych organizmów Organizowanie imprez okolicznościowych (Dzień pieczonego ziemniaka, pasowanie na przedszkolaka, urodziny, itp.) Zapraszamy do naszego przedszkola dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych i terapeutycznych w wieku od 2,5 lat do 6 lat, które posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.. Przedszkole dla dzieci z autyzmem https://www.piccolo.waw.pl/przedszkole-dla-dzieci-niepelnosprawnych

  • Nasza firma DDD oferuje pełny zakres usług związanych z zabezpieczeniem obiektów przed szkodnikami, dezynfekcją i deratyzacją. Chronimy obiekty przed gryzoniami, owadami latającymi i biegającymi oraz szkodnikami magazynowymi. Wykonujemy zabezpieczenia przed gniazdowaniem i bytowaniem ptaków oraz zabiegi dezynfekcji. Wpływ drobnoustrojów, insektów oraz gryzoni żyjących w naszym otoczeniu może być szkodliwy dla zdrowia i być przyczyną wielu chorób i schorzeń. Szkodniki oddziałują negatywnie na organizm człowieka powodując wiele zaburzeń. Często drobnoustroje mogą być przyczyną zatruć, dolegliwości oraz niebezpiecznych alergii, a w wielu sytuacjach mogą stać się zarzewiem epidemii. W związku z tym obecność insektów i gryzoni może spowodować ciężkie schorzenia. Szczury i myszy przenoszą liczne bakterie i inne szkodliwe dla człowieka drobnoustroje. Dlatego tak ważne jest profesjonalne zwalczanie szkodników mogących zagrozić zdrowiu ludzi. Nasi specjaliści zajmują się dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją. DDD Usługi kierujemy głównie do dużych klientów biznesowych. Dezynfekcja dezynsekcja deratyzacja dotyczy w różnym stopniu dużych przedsiębiorstw produkujących i przetwarzających żywność. Z usług DDD korzystają magazyny produktów spożywczych, zakłady przemysłowe, spółdzielnie mieszkaniowe i zarządcy nieruchomości, przedsiębiorcy, którzy prowadzą małe restauracje, bary, stołówki. W naszej ofercie znajdują się m.in: Ozonowanie pomieszczeń https://dalmyt.com.pl/ozonowanie-pomieszczen/ Fumigacja gazowanie https://dalmyt.com.pl/fumigacja-gazowanie/ Dezynsekcja https://dalmyt.com.pl/dezynsekcja/ Dezodoryzacja https://dalmyt.com.pl/dezodoryzacja/ Deratyzacja https://dalmyt.com.pl/deratyzacja/ Zamów usługi DDD tutaj https://dalmyt.com.pl/uslugi-ddd/

  • Historia naszej firmy sięga roku 1992. Pojawiliśmy się wówczas na rynku jako pierwsza profesjonalna firma cateringowa w Polsce. Pomimo dynamicznie zmieniających się standardów oraz prężnie działającej konkurencji, pozostaliśmy jednym z kluczowych liderów branży cateringowej. Od początku działania firmy, naszym celem jest przygotowywanie doskonałych potraw oraz tworzenie niezapomnianych przyjęć. Pomagają nam w tym wykwalifikowani kucharze, profesjonalni kelnerzy oraz kompetentni pracownicy biura. Czuwając nad najwyższą jakością potraw, współpracujemy tylko i wyłącznie ze sprawdzonymi dostawcami. Gwarantowana świeżość, pewne pochodzenie produktów oraz kunszt przygotowania pozwalają osiągnąć nam wyśmienity smak oraz nowatorski wygląd serwowanych potraw. To wszystko sprawia, że tworzymy prawdopodobnie najlepszy catering w Warszawie. Catering Warszawa https://party.com.pl/Agencja Cateringowa Party Sp.z o.o. ul.Rakowiecka 3602-532 Warszawa Catering prywatny https://party.com.pl/catering-prywatny/ Catering biznesowy https://party.com.pl/catering-biznesowy/ Catering codzienny https://party.com.pl/catering-codzienny-do-domu-warszawa/ Catering grill https://party.com.pl/catering-grill-warszawa/ Catering na chrzciny https://party.com.pl/catering-na-chrzciny-komunie-warszawa/ Catering eventowy https://party.com.pl/catering-na-imprezy-eventy-konferencje-warszawa/ Catering weselny https://party.com.pl/catering-na-wesele-warszawa/

  • Firma SUDA TRANSPORTT SPECJALISTYCZNY rozpoczęła swoją działalność w 1986 roku. Od tamtego czasu przez ponad 30 lat nieprzerwanie działa na rynku transportowym. Liczne grono stałych zleceniodawców oraz zadowolenie klientów są potwierdzeniem, że obrana strategia działania jest właściwa. Firma działa na terenie Warszawy i całego kraju. Transportuje ładunki o ciężarze od kilkudziesięciu kilogramów do kilkunastu ton. Firma świadczy usługi m.in: relokacja maszyn transport niskopodwoziowy transport HDS wózki widłowe – wynajem Mimo wypracowanych standardów do każdej usługi firma podchodzi indywidualnie. Firma jest otwarta na nowe wyzwania i potrafi sprostać nawet najtrudniejszym przedsięwzięciom. Posiada ubezpieczenie OC działalności do 5 000 000 zł. Suda Transportt ul. Księcia Witolda 18 A04-492 WARSZAWAPOLSKA https://www.suda.com.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *